Hem ::  Frakt & Retur

Frakt & Retur

1. Fraktpolicy
Vi använder en mängd olika bärare. Beroende på din beställningskvantitet och leveransadress. Lova dig om säker frakt och rätt artiklar. Dessa inkluderar: EMS, UPS, TNT, DHL, Fedex och Sodexi. Ordren skickas vanligtvis inom 12 timmar från orderdatumet. När varorna har skickats kommer vi att ge dig ett spårningsnummer för att spåra online direkt. Det är ankomst till dig om 3-5 dagar. Om du inte mottog fraktbrevet, vänligen kolla din mailbox eller kontakta oss.
Se till att du är hemma när paket förväntas komma fram.
Alla paket skickas in i en annan låda.
Medan för grossistförsäljning, var god kontakta oss! Fri frakt och stor rabatt kan erbjudas.

2. Returpolicy
Vi är engagerade i din fullständiga tillfredsställelse. Men den otillfredsställda händelsen som orsakats av tillverkningsfel skulle vi ersätta / reparera produkterna för vår kund utan villkor. Du måste kontakta oss med returleveransadress innan du skickar tillbaka varorna. Varor ska returneras oanvända och innehålla all originalförpackning och etiketter.
Vänligen bekräfta färg, storlek och stil när du beställer enligt bilder vi erbjuder. Efter att ha mottagit våra produkter, om du inte är nöjd med färg eller storlek, men inte kvalitetsproblem, är utbyte eller delvis återbetalning av inköpsbeloppet tillgängligt. Retur frakt är på köparens bekostnad.
När det gäller kvalitetsproblem eller felaktig version, vänligen ta bilder av objekten och skicka dem till oss. Vi tar fullt ansvar om kvalitetsproblem är berörda. Vi kommer att kreditera din ursprungliga betalningsmetod. Alla fraktkostnader i samband med retur av varor är konsumentens ansvar.

3. Utbytespolicy
Om du vill byta ut varor för en annan stil, informera oss spårningsnumret efter att varorna skickas tillbaka. När vi har tagit emot ditt paket skickar vi varan du beställer. Alla fraktkostnader i samband med utbyte av varor är konsumentens ansvar. Om du har några frågor om utbyte av dina produkter, var god kontakta oss!
Ingen retur eller utbyte under dessa situationer:
1) Vi accepterar inte objekt som med något kvalitetsproblem som beror på subjektiv medvetenhet om defekta varor.
2) Vi accepterar inte avkastningen på något objekt som har använts, skadats, graverats eller ändrats av tredje part.
3) Vi accepterar inte föremål som är obehöriga, förpackade felaktigt eller felaktigt försäkrade. Vi uppskattar din förståelse.

4. Order Avbeställning
Om du inte är nöjd med produkten och vill byta ut en annan, kan du kontakta oss med ditt beställnings-ID och spårningsnummer. Du måste kontakta oss innan du skickar objekten tillbaka. Alla objekt som skickas tillbaka till oss måste vara i sitt ursprungliga skick, dvs inte slitna, ändras eller tvättas, med alla taggar bifogade. Slitna eller smutsiga föremål kommer tillbaka till dig.

5. Vänlig meddelande
Om du inte fick ditt spårningsnummer inom 3 dagar efter det att du beställde, kan din e-postserver ha sett den som skräppost. Vänligen kontakta oss för hjälp. Vi rekommenderar starkt att du använder spårbar frakt, eftersom vi inte ansvarar för några förlorade paket. För utländska order kan processen ta upp till 30 dagar.
tillbaka
Copyright © 2018 www.casagrande.se. All Rights Reserved